Często zadawane pytania

Zapłaciłem za plik, a nie ma go na mojej poczcie. O co chodzi?

Pliki opłacone przez PayU wysyłane są automatycznie przez system sklepu w kilka sekund po dokonaniu płatności. Może się jednak zdarzyć, że wiadomości trafiają nie do głównej skrzynki a do innych folderów takich jak SPAM, SPOŁECZNOŚCI itp. Należy to sprawdzić. Jeżeli tam nie ma maila z linkiem do zakupionego produktu – prosimy o kontakt – najlepiej mailowo (wesolascena@gmail.com) albo sms – 508 144 104. Prosimy o podanie nr zamówienia – to ułatwi nam sprawna identyfikację 🙂

Pliki opłacone przelewem akceptowane są przeze mnie ręcznie dopiero po sprawdzeniu na koncie, czy wpłata jest już zaksięgowana. Transakcje między bankami TRWAJĄ CZASEM KILKA DNI, więc trzeba się uzbroić w cierpliwość. Może się jednak zdarzyć, że wysłane pliki trafiają nie do głównej skrzynki a do innych folderów takich jak SPAM, SPOŁECZNOŚCI itp. Należy to sprawdzić. Jeżeli tam nie ma zakupionego produktu – prosimy o kontakt – najlepiej mailowo (wesolascena@gmail.com) albo sms – 508 144 104. Prosimy o podanie nr zamówienia – to ułatwi nam sprawną identyfikację 🙂

Czy za płatność PayU pobierana jest prowizja?

Klient NIE PONOSI ŻADNYCH DODATKOWYCH KOSZTÓW przy płatności PayU 🙂 . Korzyścią tej formy płatności jest jej automatyzm i szybkość transakcji.
Pliki cyfrowe trafiają natychmiast po dokonaniu płatności. A książki są wysyłane najpóźniej w następnym dniu roboczym po opłaceniu zakupów.

Ile czasu mam na ściągniecie zakupionych plików?

Nieograniczony dostęp do zakupionych plików trwa 14 DNI.
Potem dostęp jest automatycznie kasowany i podobnie jak w zakupach tradycyjnych – towar traci ważność. Dlatego najlepiej zaraz po otrzymaniu wiadomości, zakupiony plik NALEŻY POBRAĆ I ZAPISAĆ NA SWOIM SPRZĘCIE. Wtedy jest już Wasz na zawsze 🙂