Pliki opłacone przez PayU wysyłane są automatycznie przez system sklepu w kilka sekund po dokonaniu płatności. Może się jednak zdarzyć, że wiadomości trafiają nie do głównej skrzynki a do innych folderów takich jak SPAM, SPOŁECZNOŚCI itp. Należy to sprawdzić. Jeżeli tam nie ma maila z linkiem do zakupionego produktu – prosimy o kontakt – najlepiej mailowo (wesolascena@gmail.com) albo sms – 508 144 104. Prosimy o podanie nr zamówienia – to ułatwi nam sprawna identyfikację 🙂
Pliki opłacone przelewem akceptowane są przeze mnie ręcznie dopiero po sprawdzeniu na koncie, czy wpłata jest już zaksięgowana. Transakcje między bankami TRWAJĄ CZASEM KILKA DNI, więc trzeba się uzbroić w cierpliwość. Może się jednak zdarzyć, że wysłane pliki trafiają nie do głównej skrzynki a do innych folderów takich jak SPAM, SPOŁECZNOŚCI itp. Należy to sprawdzić. Jeżeli tam nie ma zakupionego produktu – prosimy o kontakt – najlepiej mailowo (wesolascena@gmail.com) albo sms – 508 144 104. Prosimy o podanie nr zamówienia – to ułatwi nam sprawną identyfikację 🙂